پلاتر  کپیر  پرینتر ، اسکنرهای نقشه و اسناد - ماشینهای اداری  - قطعات ومواد مصرفی- چاپ -آموزش   تلگرام OceCan@ سایت Ocecan.com

پلاتر کپیر پرینتر ، اسکنرهای نقشه و اسناد - ماشینهای اداری - قطعات ومواد مصرفی- چاپ -آموزش تلگرام OceCan@ سایت Ocecan.com

فروش و خدمات کلیه ماشینهای اداری - پرینتر - پلاتر - اسکنر - کپیر - آموزش - 09368430874-09107606393
پلاتر  کپیر  پرینتر ، اسکنرهای نقشه و اسناد - ماشینهای اداری  - قطعات ومواد مصرفی- چاپ -آموزش   تلگرام OceCan@ سایت Ocecan.com

پلاتر کپیر پرینتر ، اسکنرهای نقشه و اسناد - ماشینهای اداری - قطعات ومواد مصرفی- چاپ -آموزش تلگرام OceCan@ سایت Ocecan.com

فروش و خدمات کلیه ماشینهای اداری - پرینتر - پلاتر - اسکنر - کپیر - آموزش - 09368430874-09107606393

فروش پلاترهای مهندسی عریض Oce - Plotwave 300 TDS400, TDS600, TDS700

پلاترهای تک رنگ لیزری Oce مقرون بصرفه ترین و دقیق ترین پلاتر می باشد به گونه ایکه بر روی مدلهای TDS درصد خطا به 0.2 میلی متر میرسد. و این خود بهترین گزینه برای چاپ نقشه های دقیق  می باشد. قسمت فیوزینگ این پلاترها جهت پخته شدن تونر و رفتن بخورد کاغذ به جای استفاده از غلطکهای پرس گرمایی (Heat roll) از سیستم پخت بصورت گرمای محیط فیوزینگ استفاده می کند که مانند فر عمل کرده و باعث پایین آمدن خطا و کشیده و پهن نشدن خطوط نازک می شود.

پلاترهای Oce 9400   , Oce 9400II  با اسکنر وبصورت دست دوم و استوک با نصب و ضمانت تحویل داده می شود. ولی پلاترهای مدل TDS400   TDS600 بصورت آکبند با اسکنر و اسکن تو فایل و تحت شبکه عرضه می گردد. همچنین پلاترهای Oce TDS450 &  Oce TDS700 با اسکنر رنگی OCE TC4 و اسکن تو فایل و بصورت آکبند عرضه می گردد.

گلیه سیستم های TDS با کامل ترین لایسنس های شرکت Oce تحویل می گردد.

نظرات 8 + ارسال نظر
کریمی 1395/11/17 ساعت 19:59

سلام قیمت پلاتر tds700 با اسکنر رنگی نو و کار کرده چقدر است

FARHAD 1395/06/14 ساعت 12:40

سلام من فرهاد هستم قصد خرید دستگاه اسکنر و پلاتر را دارم لطفا یه شماره بدید بتونم باهاتون مذاکره کنم با تشکر و این شماره من هست اگر تونستین زود تر با من تماس بگیرید چون من میخواد تو این هفته خرید کنم. باتشکر 09361463538

فاطمی 1395/04/20 ساعت 22:33

سلام اگر لطف کنید قیمت و مشخصات پلاتر های oceرا به ایمیل من ارسال کنید تا پس از بررسی با شما تماس حاصل شود
متشکر

جواد 1394/12/10 ساعت 14:11

سلام
ببخشید قیمت مدل tds400 رو میخواستم
و اگر امکانش هست مدل های دیگه

محمد 1394/12/08 ساعت 11:08

سلام
اگر ممکنه برای من هم قیمت دستگاه ها رو ایمیل بفرمایید
خیلی تشکر

وحید 1394/11/01 ساعت 20:35

لطفا قیمت هرکدام از دستگاه های tds را برایم ایمیل فرمائید ممنون میشم

حمید 1394/03/28 ساعت 16:23

سلام دوست عزیز
چند مدل دستگاه معرفی کردید . ممنون می شم کاتالوگ دستگاه ها که اطلاعات فنی را کامل نوشته باشه برام ارسال کنید.( و همچنین در صورت امکان محدوده قیمت دستگاه ها )
و اینکه در مورد مواد مصرفی ، قطعاتی که باید به مرور زمان تعویض بشوند... راهنمایی بفرمایید ممنون می شم.
با تشکر

دوست عزیز با سلام
ضمن تشکر از بازدید سایت و وبلاگ موارد درخواستی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

hamid 1393/09/11 ساعت 14:17

سلام، لطفا اطلاعاتی از قیمت دستگاهها و مواد مصرفی برای من ارسال کنید. میدونم که Oce بالاترین کیفیت چاپ رو داره و دستگاهش مرگ نداره.

سلام دوست عزیز بله همانطور که فرمودید چاپگرهای 3165 و پلاترهای Oce بدلیل بکار بردن بلبرینگ ها و رولبرینگها و شفتهای آبکاری شده و همینطور موتورها وکلاچهای آلمانی. توان کار بالایی دارند و میتوان به جرات گفت پس از تعویض مواد مصرفی و سرویس شما با یک سیستم نو مثل روز اول طرف هستید. شعار شرکت Oce "فراتر از معمول" است. جهت قیمت به روز باید تماس بگیرید ولی رنج قیمت برای شما ارسال می شود . تلفن تماس 09368430874

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد